Сесія Ратівецької сільської ради за Грудень 2016 року


У К Р А Ї Н А
РАТІВЕЦЬКА СІЛЬСЬКА РАДА
УЖГОРОДСЬКОГО РАЙОНУ ЗАКАРПАТСЬКОЇ ОБЛАСТІ .

89433 c.Ратівці вул. Я. Арань 2 , тел. 725844

РОЗПОРЯДЖЕННЯ

Сільського голови


від 19 грудня 2016 року № 103 с. Ратівці

Про проведення перевірки відомостей
щодо застосування заборон, передбачених
Законом України «Про очищення влади»

Відповідно до пункту 10 частини першої статті 2, частини четвертої статті 5 Закону України «Про очищення влади», Порядку проведення перевірки достовірності відомостей щодо застосування заборон, передбачених частинами третьою і четвертою статті 1 Закону України «Про очищення влади», затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 16 жовтня 2014 року № 563, плану проведення перевірок відповідно до Закону України «Про очищення влади», затвердженого розпорядженням Кабінету Міністрів України від 16 жовтня 2014 року № 1025-р,

вважаю за необхідне:

1. Провести перевірку достовірності відомостей щодо застосування заборон, передбачених частинами третьою і четвертою статті 1 Закону України «Про очищення влади» стосовно:

1.1. Паулович А.Т. – головного бухгалтера сільської ради;

1.2. Халак О.М. – спеціаліта ІІ категорії (бухгалтер);
1.3. Баркасі К.Є. – бухгалтер сільської ради

Визначивши 19 грудня 2016 року днем початку проведення перевірки.

2. Провести перевірку достовірності відомостей щодо застосування заборон, передбачених частинами третьою і четвертою статті 1 Закону України «Про очищення влади», в межах періоду, встановленого відповідно до плану проведення перевірок відповідно до Закону України «Про очищення влади», затвердженого розпорядженням Кабінету Міністрів України від 16 жовтня 2014 року № 1025-р.

3. Призначити відповідальною за проведення перевірки щодо посадових осіб Вереш В.М. – секретаря виконавчого комітету сільської ради.

3.1. Відповідальній за проведення перевірки щодо посадових осіб Вереш В.М. – секретаря виконавчого комітету сільської ради забезпечити оприлюднення цього розпорядження на сайті Ратівецької сільської ради у день його видання.

3.2. Протягом трьох днів після одержання відповідної заяви забезпечувати розміщення на сайті Ратівецької сільської ради:

1) інформації про початок проходження перевірки особою;

2) копії заяви та декларації (крім відомостей, що законом віднесені до інформації з обмеженим доступом).

4. Особи, які підлягають перевірці, зобов’язані у десятиденний строк з дня початку проведення перевірки в органи подати:

- у разі незастосування заборон, передбачених частиною третьою або четвертою статті 1 Закону України «Про очищення влади»:

власноручно написану заяву про проведення перевірки, передбаченої Законом України «Про очищення влади», про те, що до неї не застосовуються заборони, передбачені частиною третьою або четвертою статті 1 Закону України «Про очищення влади», про згоду на проходження перевірки та оприлюднення відомостей щодо неї за відповідною формою;

копії, засвідчені підписом керівника кадрової служби і скріплені печаткою (далі – засвідчені копії):

- сторінок паспорта громадянина України з даними про прізвище, ім’я та по батькові, видачу паспорта та місце реєстрації;

- документа, що підтверджує реєстрацію у Державному реєстрі фізичних осіб – платників податків (сторінки паспорта громадянина України – для особи, яка через свої релігійні переконання відмовляється від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків та повідомила про це відповідному контролюючому органу і має відповідну відмітку у паспорті громадянина України);

- декларації про майно, доходи, витрати і зобов’язання фінансового характеру за минулий рік, складеної за формою, що встановлена Законом України «Про засади запобігання і протидії корупції» (далі – декларація).

5. Забезпечити ознайомлення із цим розпорядженням, у тому числі працівників, які відсутні на робочому місці (знаходяться у відрядженні, щорічних основних та додаткових відпустках).

Сільський голова Т.М.Андрусь



Відомості зазначені у декларації

про майно, доходи, витрати і зобов’язання фінансового характеру

за 2015 рік


1. Прізвище, ім’я, по батькові декларанта: Паулович Анетт Тиберіївна

2. Доходи декларанта: -----

3. Посада декларанта:

4. Відомості про доходи декларанта: -----

5. Відомості про доходи членів сім’ї: -----

6. Відомості про нерухоме майно декларанта: ------

7. Відомості про нерухоме майно членів сім’ї: -----

8. Відомості про транспортні засоби декларанта: -----

9. Відомості про транспортні засоби членів сім’ї: -----

10. Відомості про вклади в банках декларанта: -----

11. Відомості про вклади в банках членів сім’ї: -----


Відомості зазначені у декларації

про майно, доходи, витрати і зобов’язання фінансового характеру

за 2015 рік


1. Прізвище, ім’я, по батькові декларанта: Халак Оксана Михайлівна;

2. Доходи декларанта: 10534;

3. Посада декларанта: спеціаліст ІІ категорії (бухгалтер);

4. Склад сім’ї: чоловік - Халак Т.С.;

5. Відомості про доходи декларанта: 10534;

6. Відомості про доходи членів сім’ї: 19200;

7. Відомості про нерухоме майно декларанта: ------

8. Відомості про нерухоме майно членів сім’ї: квартира;

9. Відомості про транспортні засоби декларанта: -----

10. Відомості про транспортні засоби членів сім’ї: -----

11. Відомості про вклади в банках декларанта: -----

12. Відомості про вклади в банках членів сім’ї: -----


Відомості зазначені у декларації

про майно, доходи, витрати і зобов’язання фінансового характеру

за 2015 рік


1. Прізвище, ім’я, по батькові декларанта: Баркасі Клара Євгенівна;

2. Доходи декларанта: 49056;

3. Посада декларанта: бухгалтер сільської ради;

4. Склад сім’ї: чоловік – Баркасі В.С.;

5. Відомості про доходи декларанта: 49056;

6. Відомості про доходи членів сім’ї: 22464;

7. Відомості про нерухоме майно декларанта: земельна ділянка;

8. Відомості про нерухоме майно членів сім’ї: квартира;

9. Відомості про транспортні засоби декларанта: -----

10. Відомості про транспортні засоби членів сім’ї: -----

11. Відомості про вклади в банках декларанта: -----

12. Відомості про вклади в банках членів сім’ї: -----



У К Р А Ї Н А

РАТІВЕЦЬКА СІЛЬСЬКА РАДА

УЖГОРОДСЬКОГО РАЙОНУ ЗАКАРПАТСЬКОЇ ОБЛАСТІ

Одинадцята сесія сьомого скликання 

Р І Ш Е Н Н Я

від 22 грудня 2016 року с. Ратівці

Про встановлення Правил благоустрою території,
та здійснення контролю за дотриманням санітарних норм
на території населеного пункту села Ратівці.

   Відповідно до пункту 44 ст.26 Закону України “ Про місцеве самоврядування в Україні», Закону України « Про охорону природного середовища»,Закону України «Про відходи» ,Закону України « Про охорону атмосферного повітря»,Закону України « Про відповідальність підприємств,їх об»єднань ,установ та організацій за правопорушення в сфері містобудування», Кодексу України про адміністративні правопорушення та обговоривши питання благоустрою населеного пункту села Ратівці сесія сільської ради вирішила:

1.Встановити та затвердити

1.1 Правила благоустрою території, які є невід»ємною частиною,за порушення яких передбачено адміністративну відповідальність,ст.152 Кодексу України про адміністративні правопорушення (додається )

1.2 Правила здійснення контролю за дотриманням санітарних норм на території населеного пункту села Ратівці, за порушення яких передбачено адміністративну відповідальність Кодексу України про адміністративні правопорушення.

2.Уповноважити адміністративну комісію,за благоустроєм та дотриманням санітарних норм на території населенного пункту ,складати протоколи про адміністративні правопорушення з виявлених порушень Правил встановлених цим рішенням ,та надсилати протоколи,у випадках передбачених ст. 257 Кодексу України про адміністративне правопорушення органові,уповноваженому розглядати справу про адміністративне правопорушення.

3.Попередити приватних підприємців , які здійснюють підприємницьку діяльність на території населеного пункту особливо приділяти увагу дотримання чистоти та правил благоустрою ,дотримання санітарних норм прилеглої території , а також зобов»язати укласти договори по наданню послуг на вивіз відходів з магазинів,де здійснюється підприємницька діяльність .

4. Контроль за виконанням даного рішення покласти на виконавчий комітет сільської ради.

Сільський голова Т.М. Андрусь



Одинадцята  сесія сьомого скликання


 РІШЕННЯ 
Від 22 грудня   2016 року                                                                                               с. Ратівці

Про  затвердження договорів,
укладених сільським головою.

   Заслухавши та обговоривши інформацію сільського голови Андрусь Тетяни Михайлівни щодо затвердження договорів ,угод укладених сільським головою від імені сільської ради ,  відповідно доп. 43  статті  26 Закону України "Про місцеве самоврядування в Україні",, враховуючи позитивні висновки постійної комісії з питань бюджету сесія сільської ради
ВИРІШИЛА :
 1.Затвердити  договори , угоди , укладені сільським головою від імені сільської ради у період від березня 2016 року по кінець грудня 2016 року.



Сільський голова                                                                                                       Т.М.Андрусь 




Одинадцята сесія сьомого скликання

РІШЕННЯ 

Від 22 грудня 2016 року с. Ратівці


Про порядок преміювання та надання
матеріальної допомоги працівникам дошкільного закладу ;
працівникам Ратівецької сільського клубу ;посадовим особам, службовцям, працівникам виконавчого органу Ратівецької сільської ради на 2017 рік

   Відповідно до Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», Закону України“Про оплату праці”, Закону України “Про службу в органах місцевого самоврядування”, Постанови Кабінету Міністрів України від 9 березня 2006 року № 268 “Про упорядкування структури та умов оплати праці працівників апарату органів виконавчої влади, органів прокуратури, судів та інших органів”, Постанови Кабінету Міністрів України від 24 лютого 2003 року № 212 “Про затвердження Порядку видачі грошової винагороди державним службовцям за сумлінну працю в органах державної влади, зразкове виконання обов’язків” із змінами та доповненнями та колективного договору сесія сільської ради вирішила:

1. Затвердити Положення про порядок преміювання та надання матеріальної допомоги працівникам дошкільних закладів;

працівникам Ратівецької сільського клубу ;посадовим особам, службовцям, працівникам виконавчого органу Ратівецької сільської ради на 2017 рік

2. Контороль за виконанням даного рішення покласти на сільського голову Андрусь Т.М.


Сільський голова Т.М.Андрусь




Додаток № 2 до рішення
11 сесії Ратівецької сільської 
ради сьомого скликання 
від 22.12.2016 року 



Положення
про преміювання та надання матеріальної допомоги
працівникам дошкільного навчального закладу
Ратівецької сільської ради
Вводиться з метою посилення матеріального заохочення, а також
підвищення ініціативи і творчого ставлення до праці, чіткого виконання
службових обов’язків.
При розробленні цього положення Ратівецька сільська рада
керується Наказом Міністерства освіти і науки України від 26 вересня
2003р. №557 «Про упорядкування умов оплати праці працівників
освіти».

1.Умови і розміри преміювання
Преміювання працівників ДНЗ Ратівецької
сільської ради здійснюється щомісячно за сумлінне виконання обов’язків,
ініціативне виконання доручень відповідно до їх особистого вкладу у
загальні результати роботи при наявності економії фонду оплати праці.
Премія нараховується за фактично відпрацьований час у обліковому
періоді, у відповідності до посадового окладу.
Розмір премії за рахунок коштів передбачених на преміювання
виплачується працівнику щомісячно без обмежень, як у відсотках так і в
абсолютній сумі.

Підставою для нарахування і виплати премії є
розпорядження сільського голови та рішення ради.
Премія не нараховується за період перебування працівника у
відпустці, за час хвороби та навчання (крім курсів підвищення
кваліфікації).
Працівнику надається матеріальна допомога на оздоровлення та на
вирішення соціально-побутових проблем у розмірі посадового окладу.
Працівники, які працювали неповний місяць, у зв’язку з переводом
на іншу роботу, виходом на пенсію за віком, звільненням в зв’язку з
скороченням штатів та інших поважних причин, виплати премії
здійснюється за фактично відпрацьований час в даному обліковому
періоді.

При наявності економії по фонду оплати праці може здійснюватись
преміювання працівників ДНЗ с. Ратівці в зв’язку з ювілейними
датами – 50,55 та 60 років, та з нагоди святкування державних,
професійних свят, Міжнародного жіночого дня 8 березня, Нового року.
Сума нарахування та виплат премій у розмірі посадового окладу.

2.Порядок виплати премії
Конкретні суми працівникам (в межах виділених коштів), без
обмеження розмірів, виплачується за розпорядженням голови сільської
ради, враховуючи особистий внесок кожного працівника, проявлену
ініціативу, самостійність в роботі, досвід та рівень кваліфікації.


Додаток № 3 до рішення
11 сесії Ратівецької сільської 
ради сьомого скликання 
від 22.12.2016 року 

Положення
про преміювання та надання матеріальної допомоги
працівникам Ратівецького сільського клубу

Вводиться з метою посилення матеріального заохочення, а також
підвищення ініціативи і творчого ставлення до праці, чіткого виконання
службових обов’язків.

При розробленні цього положення Ратівецька сільська рада
керується Наказом Міністерства культури і туризму України від 18 жовтня
2005р. №745 «Про впорядкування умов оплати праці працівників культури
на основі Єдиної тарифної сітки».

1.Умови і розміри преміювання
Преміювання працівників Ратівецького сільського клубу
здійснюється щомісячно за сумлінне виконання обов’язків, ініціативне
виконання доручень відповідно до їх особистого вкладу у загальні
результати роботи при наявності економії фонду оплати праці.
Премія нараховується за фактично відпрацьований час у обліковому
періоді, у відповідності до посадового окладу.
Розмір премії за рахунок коштів передбачених на преміювання
виплачується працівнику щомісячно без обмежень, як у відсотках так ів
абсолютній сумі.

Підставою для нарахування і виплати премії є розпорядження сільського голови та рішення ради.
Премія не нараховується за період перебування працівника у
відпустці, за час хвороби та навчання (крім курсів підвищення
кваліфікації).

Працівнику надається матеріальна допомога на оздоровлення та на
вирішення соціально-побутових проблем у розмірі посадового окладу.
Працівники, які працювали неповний місяць, у зв’язку з переводом
на іншу роботу, виходом на пенсію за віком, звільненням в зв’язку з
скороченням штатів та інших поважних причин, виплати премії
здійснюється за фактично відпрацьований час в даному обліковому
періоді.

При наявності економії по фонду оплати праці може здійснюватись
преміювання працівників Ратівецького сільського клубу в зв’язку з ювілейними датами – 50,55 та
60 років, та з нагоди святкування державних, професійних свят,
Міжнародного жіночого дня 8 березня, Нового року. Сума нарахування та
виплат премій у розмірі посадового окладу.

2.Порядок виплати премії
Конкретні суми премій працівникам (в межах виділених коштів),
без обмеження розмірів, виплачується за розпорядженням сільського голови Ратівецьккої сільської
ради, враховуючи особистий внесок кожного працівника, проявлену ініціативу, самостійність в роботі, досвід та рівень кваліфікації.




Додаток № 1 до рішення
11 сесії Ратівецької сільської
ради сьомого скликання
від 22.12.2016 року

ПОЛОЖЕННЯ
про порядок преміювання працівників Ратівецької сільської ради

Ужгородського району на 2017 рік
Положення “Про порядок преміювання працівників Ратівецької сільської ради на 2017 рік” (далі - Положення) розроблене відповідно до Закону України “Про оплату праці”, “Про службу в органах місцевого самоврядування”, постанови Кабінету Міністрів України від 9 березня 2006 року № 268 “Про упорядкування структури та умов оплати праці працівників апарату органів виконавчої влади, органів прокуратури, судів та інших органів”, постанови Кабінету Міністрів України від 24 лютого 2003 року № 212 “Про затвердження Порядку видачі грошової винагороди державним службовцям за сумлінну працю в органах державної влади, зразкове виконання обов’язків” із змінами та доповненнями та колективного договору.

Положення розроблено з метою посилення впливу матеріального заохочення на покращення результатів роботи працівників Ратівецької сільської ради (далі-сільської ради), стимулювання їх праці залежно від ініціативи, особистого вкладу в загальні результати роботи.

Дія цього Положення поширюється на усіх працівників сільської ради.

1. Загальні положення

1.1. Преміювання працівників сільської ради здійснюється за якісне, своєчасне і в повному обсязі виконання обов’язків, визначених Законами України “Про місцеве самоврядування в Україні”, “Про службу в органах місцевого самоврядування” та посадовими інструкціями, а також з урахуванням їх ініціативи, особистого вкладу в загальні результати роботи за місяць.

1.2. В окремих випадках за виконання важливих додаткових завдань, з нагоди державних і професійних свят, ювілейних та святкових дат, працівникам може бути виплачена одноразова премія в кожному конкретному випадку за розпорядженням сільського голови в межах затвердженого фонду оплати праці.

1.3. Джерелом для виплати премії є фонд преміювання, який утворюється в розмірі тримісячного фонду оплати праці та економії фонду оплати праці з сільського бюджету.

2. Порядок визначення фонду преміювання

2.1 Фонд преміювання працівників сільської ради утворюється в межах коштів, передбачених на преміювання у кошторисі та економії коштів на оплату праці.

2.2 На створення річного фонду преміювання спрямовуються кошти у розмірі не менше як 10 відсотків посадових окладів та економії фонду оплати праці, що утворилася з початку поточного року.

3. Показники преміювання і розмір премії

3.1 Преміювання працівників Ратівецької сільської ради та встановлення їм надбавок здійснюється на підставі всебічного аналізу виконання ними основних обов’язків за розпорядженням сільського голови.

3.2 Премія нараховується щомісячно у відсотках до посадового окладу.

3.3 Премія не нараховується працівникам за час відпусток, тимчасової непрацездатності, відрядженим на навчання з метою підвищення кваліфікації, в тому числі за кордон.

3.4 Працівникам, які звільнені з роботи в місяць, за який проводиться преміювання, премії не виплачуються, за винятком працівників, які вийшли на пенсію, звільнилися за станом здоров’я.

3.5 Працівникам, яким винесена догана, премія не виплачується протягом дії дисциплінарного стягнення.

3.6 Показники зниження або позбавлення премії за: - невиконання в строк розпоряджень та доручень керівництва сільської ради; - несвоєчасний розгляд пропозицій, заяв, звернень громадян; - невиконання в строк затвердженого індивідуального плану роботи; - порушення строків розгляду документів; - порушення, за яке накладено дисциплінарне стягнення;

3.7. Показники додаткового збільшення розміру премії за: - виконання додаткових завдань; - ініціативність, творчий підхід у роботі; - удосконалення стилю й методів роботи.

4. Порядок преміювання

4.1. Головний бухгалтер сільської ради (бухгалтер) щомісяця до 25 числа розраховує загальну суму коштів, що спрямовуються на преміювання та подає на розгляд сільському голові сільської ради.

4.2. Встановлення або позбавлення премії працівникам сільської ради зазначаються в розпорядженні про преміювання.

4.3. Преміювання сільського голови Ратівецької сільської ради у 2017 році здійснюється на підставі винесення ним розпорядження, у відповідності до затверджених умов про оплату праці та преміювання сільського голови Ратівецької сільської ради на 2017 рік та надання йому відпусток у 2017 році.

4.4. Виплата премії проводиться щомісячно у разі відсутності заборгованості за обов’язковими платежами у межах затвердженого фонду оплати праці.

4.5. Максимальна межа премії для кожного працівника не встановлюється.

4.6 Рішення щодо відсоткового зниження розміру премії приймає сільський голова в такій послідовності згідно таблиці:

№ п/п

Найменування показників, при невиконанні яких знижується розмір премії

Норматив зниження розміру премії Відповідальні особи

1. Неякісне виконання службових обов’язків.

25%

Працівники апарату сільської ради



2. Невиконання в строк Законів України, Указів Президента України, КМУ.

5%

Працівники апарату сільської ради

3. Несвоєчасне реагування на запити, листи депутатів Верховної Ради України, голови, заступників, начальників управлінь і відділів ОДА і РДА, обласної і районної рад.

5%

Працівники апарату сільської ради

4. Несвоєчасний розгляд заяв, скарг громадян.

10%

Працівники апарату сільської ради

5. Невиконання доходної частини місцевого бюджету (власних надходжень).

10%

Працівники апарату сільської ради

6. Невиконання в строк розпоряджень та доручень голови РДА в межах делегованих повноважень, районної ради.

10%

Працівники апарату сільської ради

5. Надбавки.

За розпорядженням сільського голови встановлюється:

5.1 Надбавка за високі досягнення у праці встановлюється працівникам за умови сумлінного і якісного виконання ними своїх посадових обов”язків, ініціативності та відсутності порушень трудової дисципліни.

Надбавка за виконання особливо важливої роботи встановлюється на чітко визначений термін, тобто на період виконання цієї роботи.

При цьому працівникам може встановлюватися одна з цих надбавок.

У разі несвоєчасного виконання завдань, погіршення якості роботи і порушення трудової дисципліни зазначена надбавка скасовується або розмір її зменшується.

Сільський голова Т.М.Андрусь




Додаток до рішення
11 сесії Ратівецької сільської 
ради сьомого скликання 
від 22.12.2016 року 

ПОЛОЖЕННЯ

про порядок преміювання працівників Ратівецької сільської ради
Ужгородського району на 2017 рік

  Положення “Про порядок преміювання працівників Ратівецької сільської ради на 2017 рік” (далі - Положення) розроблене відповідно до Закону України “Про оплату праці”, “Про службу в органах місцевого самоврядування”, постанови Кабінету Міністрів України від 9 березня 2006 року № 268 “Про упорядкування структури та умов оплати праці працівників апарату органів виконавчої влади, органів прокуратури, судів та інших органів”, постанови Кабінету Міністрів України від 24 лютого 2003 року № 212 “Про затвердження Порядку видачі грошової винагороди державним службовцям за сумлінну працю в органах державної влади, зразкове виконання обов’язків” із змінами та доповненнями та колективного договору.

  Положення розроблено з метою посилення впливу матеріального заохочення на покращення результатів роботи працівників Ратівецької сільської ради (далі-сільської ради), стимулювання їх праці залежно від ініціативи, особистого вкладу в загальні результати роботи.

Дія цього Положення поширюється на усіх працівників сільської ради.

1. Загальні положення

1.1. Преміювання працівників сільської ради здійснюється за якісне, своєчасне і в повному обсязі виконання обов’язків, визначених Законами України “Про місцеве самоврядування в Україні”, “Про службу в органах місцевого самоврядування” та посадовими інструкціями, а також з урахуванням їх ініціативи, особистого вкладу в загальні результати роботи за місяць.

1.2. В окремих випадках за виконання важливих додаткових завдань, з нагоди державних і професійних свят, ювілейних та святкових дат, працівникам може бути виплачена одноразова премія в кожному конкретному випадку за розпорядженням сільського голови в межах затвердженого фонду оплати праці.

1.3. Джерелом для виплати премії є фонд преміювання, який утворюється в розмірі тримісячного фонду оплати праці та економії фонду оплати праці з сільського бюджету.

2. Порядок визначення фонду преміювання

2.1 Фонд преміювання працівників сільської ради утворюється в межах коштів, передбачених на преміювання у кошторисі та економії коштів на оплату праці.

2.2 На створення річного фонду преміювання спрямовуються кошти у розмірі не менше як 10 відсотків посадових окладів та економії фонду оплати праці, що утворилася з початку поточного року.

3. Показники преміювання і розмір премії

3.1 Преміювання працівників Ратівецької сільської ради та встановлення їм надбавок здійснюється на підставі всебічного аналізу виконання ними основних обов’язків за розпорядженням сільського голови.

3.2 Премія нараховується щомісячно у відсотках до посадового окладу.

3.3 Премія не нараховується працівникам за час відпусток, тимчасової непрацездатності, відрядженим на навчання з метою підвищення кваліфікації, в тому числі за кордон.

3.4 Працівникам, які звільнені з роботи в місяць, за який проводиться преміювання, премії не виплачуються, за винятком працівників, які вийшли на пенсію, звільнилися за станом здоров’я.

3.5 Працівникам, яким винесена догана, премія не виплачується протягом дії дисциплінарного стягнення.

3.6 Показники зниження або позбавлення премії за: - невиконання в строк розпоряджень та доручень керівництва сільської ради; - несвоєчасний розгляд пропозицій, заяв, звернень громадян; - невиконання в строк затвердженого індивідуального плану роботи; - порушення строків розгляду документів; - порушення, за яке накладено дисциплінарне стягнення;

3.7. Показники додаткового збільшення розміру премії за: - виконання додаткових завдань; - ініціативність, творчий підхід у роботі; - удосконалення стилю й методів роботи.

4. Порядок преміювання

4.1. Головний бухгалтер сільської ради (бухгалтер) щомісяця до 25 числа розраховує загальну суму коштів, що спрямовуються на преміювання та подає на розгляд сільському голові сільської ради.

4.2. Встановлення або позбавлення премії працівникам сільської ради зазначаються в розпорядженні про преміювання.

4.3. Преміювання сільського голови Ратівецької сільської ради у 2017 році здійснюється на підставі винесення ним розпорядження, у відповідності до затверджених умов про оплату праці та преміювання сільського голови Коритненської сільської ради на 2017 рік та надання йому відпусток у 2017 році.

4.4. Виплата премії проводиться щомісячно у разі відсутності заборгованості за обов’язковими платежами у межах затвердженого фонду оплати праці.

4.5. Максимальна межа премії для кожного працівника не встановлюється.

4.6 Рішення щодо відсоткового зниження розміру премії приймає сільський голова в такій послідовності згідно таблиці:

№ п/п

Найменування показників, при невиконанні

яких знижується розмір премії
Норматив зниження розміру премії
Відповідальні особи
1 Неякісне виконання службових обов’язків 25%

Працівники апарату сільської ради

2.Невиконання в строк Законів України, Указів Президента України, КМУ. 5%

Працівники апарату сільської ради

3.Несвоєчасне реагування на запити, листи депутатів Верховної Ради України, голови, заступників, начальників управлінь і відділів ОДА і РДА, обласної і районної рад.

5%

Працівники апарату сільської ради

4.Несвоєчасний розгляд заяв, скарг громадян.

10%

Працівники апарату сільської ради

5.Невиконання доходної частини місцевого бюджету (власних надходжень).

10%

Працівники апарату сільської ради

6.Невиконання в строк розпоряджень та доручень голови РДА в межах делегованих повноважень, районної ради.

10%

Працівники апарату сільської ради

5. Надбавки.

За розпорядженням сільського голови встановлюється:

5.1 Надбавка за високі досягнення у праці встановлюється працівникам за умови сумлінного і якісного виконання ними своїх посадових обов”язків, ініціативності та відсутності порушень трудової дисципліни.

Надбавка за виконання особливо важливої роботи встановлюється на чітко визначений термін, тобто на період виконання цієї роботи.

При цьому працівникам може встановлюватися одна з цих надбавок.

У разі несвоєчасного виконання завдань, погіршення якості роботи і порушення трудової дисципліни зазначена надбавка скасовується або розмір її зменшується.

Сільський голова Т.М.Андрусь




Одинадцята сесія сьомого скликання

РІШЕННЯ 

Від 22 грудня 2016 року с. Ратівці

   Про розробку проектної документації капітального ремонту вулиці Ракоці , вулиці Яноша Арань, вулиці Зелена , вулиці Кошута , вулиці Іштвана Добо , вулиці Перемоги, вулиці Шумна , вулиці Весела в селі Ратівці Ужгородського району .

Відповідно до ст. 26 Закону України "Про місцеве самоврядування в Україні", відповідно до Бюджетного Кодексу України сесія сільської ради

ВИРІШИЛА :

1.Надати дозвіл на виготовлення :

1. 1 робочого проекту на капітальний ремонт вулиці Ракоці , в селі Ратівці Ужгородського району .

1. 2 робочого проекту на капітальний ремонт вулиці Яноша Арань, в селі Ратівці Ужгородського району .

1. 3 робочого проекту на капітальний ремонт вулиці Зелена , в селі Ратівці Ужгородського району .

1. 4 робочого проекту на капітальний ремонт вулиці Кошута , в селі Ратівці Ужгородського району .

1. 5 робочого проекту на капітальний ремонт вулиці Іштвана Добо , в селі Ратівці Ужгородського району .

1. 6 робочого проекту на капітальний ремонт вулиці Перемоги, в селі Ратівці Ужгородського району .

1. 7 робочого проекту на капітальний ремонт вулиці Весела в селі Ратівці Ужгородського району .

1. 8 робочого проекту на капітальний ремонт вулиці Шумна , в селі Ратівці Ужгородського району .

2. Укласти договір на розробку проектної документації із особою ( організацією ), яка має ліцензію на виконання даних робіт .

3. Після позитивного висновку експертизи по проектній документації подати на затвердження сесії сільської ради .

4. Контроль за виконанням даного рішення покласти на сільського голову Андрусь Т.М.

Сільський голова Т.М.Андрусь



Одинадцята сесія сьомого скликання 

від 22 грудня 2016 року с. Ратівці

Про транспортний податок.

Відповідно до пункту 24 ст. 26, ст.59 Закону України “ Про місцеве самоврядування в Україні”, Закону України « Про засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності», Законом України " Про систему оподаткування та Декретом Кабінету Міністрів " Про місцеві податки та збори" керуючись Податковим кодексом України від 02.12.2010 року № 2755-VІ із змінами та доповненнями від 28.12.2014 року №71-V-ІІІ, сесія сільської ради вирішила:

1. Встановити з 01.01.2017 року транспортний податок відповідно до Положення про транспортний податок (додається).

2. Контроль за виконанням даного рішення покласти на постійну комісію сільської ради з питань бюджету.

Сільський голова Т.М. Андрусь




У К Р А Ї Н А
РАТІВЕЦЬКА СІЛЬСЬКА РАДА
УЖГОРОДСЬКОГО РАЙОНУ ЗАКАРПАТСЬКОЇ ОБЛАСТІ

Одинадцята сесія сьомого скликання 

від 22 грудня 2016 року с. Ратівці

Про місцеві податки та збори
(податок на нерухоме майно , відмінне від земельної ділянки для об"єктів житлової та не житлової нерухомості ,транспортний податок , плата за землю, акцизний податок , про встановлення фіксованих ставок єдиного податку для фізичних осіб підприємців першої та другої групи платників податку".

Відповідно до пункту 24 ст. 26, ст.59 Закону України “ Про місцеве самоврядування в Україні”, Закону України « Про засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності», Законом України " Про систему оподаткування та Декретом Кабінету Міністрів " Про місцеві податки та збори" керуючись Законом України "Про внесення змін до Податкового кодексу України та деяких законодавчих актів України щодо податкової реформи " від 28.12.2014 року №71-V-ІІІ, сесія сільської ради вирішила:

1.Встановити на території сільської ради податок на майно, який складається з : - податку на нерухоме майно , відмінне від земельної ділянки для об"єктів житлової та не житлової нерухомості;

-транспортного податку ;

-плати за землю.

2. Продовжити дію ставки єдиного податку для 1і 2 груп платників податку згідно рішення двадцять третьої сесії шостого скликання від 14.06.2013 року за № 228 " Про встановлення фіксованих ставок єдиного податку для фізичних осіб підприємців першої та другої групи платників податку".

3. Встановити наступні ставки :

3.1. Транспортного податку згідно з нормами Податкового кодексу України.

3.2 Акцизного податку -5,0% з реалізації суб"єктами господарювання роздрібної торгівлі підакцизних товарів;

3.3. Податку на нерухоме майно ,що перебувають у власності фізичних та юридичних осіб:

- для житлових будинків -0,1% розміру мінімальної заробітної плати , встановленою законом на 1 січня звітного /податкового року , за 1 кв. м., що перевищує площу -120 кв. м.;

-садовий будинок -0,3%

-дачний будинок -0 ,3 %

3.4 Податку на нерухоме майно , відмінне від земельної ділянки для об"єктів нежитлової нерухомості :

- будівлі торгівельні - 1 %;

-будівлі офісного типу-1 %

-інші будівлі-1 %

-для допоміжних господарських ( присадибних) будівель , до яких належать сараї,хліви,гаражі ,літні кухні ,майстерні, вбиральні , погреби , навіси , котельні, бойлерні , ,які перебувають у власності або користуванні фізичних осіб-0 %

-для допоміжних господарських будівель,до яких належать сараї, хліви , складські приміщення , гаражі , майстерні , вбиральні , погріби , навіси, котельні , корівники та інші будівлі , які перебувають у власності юридичних осіб незалежно від форм власності ( окрім комунальної )-1%

4. Звільнити в 2017 році від сплати податку на нерухоме майно об"єкти нежитлової нерухомості :

- що перебувають у власності релігійних організацій України , статути ( положення ) яких зареєстровані у встановленому законом порядку , та використовуються для забеспечення діяльності , передбаченої такими статутами ( положеннями ) , в тому числі і Будинки Сімейного Типу, а також Табір "Шіон"

-об"єкти , що перебувають у комунальній власності.

5. Встановити ставку земельного податку за земельні ділянки, зайняті житловим фондом нормативно-грошову оцінку яких проведено встановлюється в розмірі 1,0 % від нормативної грошової оцінки земельних ділянок.

Податок за земельні ділянки , зайняті автостоянками для зберігання особистих транспортних засобів громадян , які використовуються без отримання прибутку гаражно-будівельними , дачно-будівельними та садівницькими товариствами , індивідуальними гаражами , садовими і дачними будинками фізичних осіб , а також за земельні ділянки водного та лісового господарства , які заяняті виробничими , культурно-побутовими ,господарськими та іншими будівлями і спорудами встановити у розмірі -3 % від вищезазначеною ставки земельного податку.

За земельні ділянки , які перебувають у власності або у постійному користуванні суб"єктів господарювання ( крім тих що перебувають у комунальній власності ) ставку податку встановити у розмірі 10 % від їх нормативної грошової оцінки.

За земельні ділянки розміщені за межами населеного пункту, які перебувають у власності або у постійному користуванні суб"єктів господарювання ( крім тих що перебувають у комунальній власності ), на які не розроблена нормативно-грошова оцінка земель, ставку податку встановити у розмірі 10 % ставки земельного податку .

6. Звільнити у 2017 році від сплати земельного податку органи державної влади , органи місцевого самоврядування , заклади , заклади культури , овіти , охорони здоров"я, соціального захисту , фізичної культури та спорту , які повністю утримуються за рахунок коштів державного або місцевого бюджету та розміщені на території Ратівецької сільської ради .

7.Затвердити Положення про податок на нерухоме майно , відмінне від земельної ділянки на 2017 рік для об"єктів житлової та не житлової нерухомості;

Положення про транспортний податок та Положення про плати за землю ( додатки додаються ).

8. Внести зміни до рішення другої сесії шостого скликання сільської ради від 23 грудня 2010 року за № 25 " Про встановлення місцевих податків і зборів ", вилучивши пункт " в" з пункту " збір за провадження деяких видів підприємницької діяльності " та вилучити пункт

4.Вважати такими що втратили чинність :

- рішення тридцять шостої сесії шостого скликання від 30.04.2015 року " Про внесення змін до рішення тридцять четвертої сесії шостого скликання від 15.01.2015 року Про місцеві податки і збори"

-рішення другої сесії сьомого скликання від 03.12.2015 року " Про місцеві податки і збори"

- рішення сьомої сесії сьомого скликання від 11.07.2016 року " Про внесення змін до рішення другої сесії сьомого скликання від 15.01.2015 року Про місцеві податки та збори "

10. Оприлюднити рішення на інформаційному стенді та на сайті сільської ради .

11. Контроль за виконанням рішення покласти на постійну комісію з питань бюджету .

Сільський голова Т.М. Андрусь



Одинадцята сесія сьомого скликання 

РІШЕННЯ 

Від 22 грудня 2016 року с. Ратівці

Про затвердження Технічного звіту з детального грунтового обстеження земельної ділянки у кварталах житлової та громадської забудови , розташованої у с. Ратівці Ужгородського району Закарпатської області

Відповідно до ст.. 26 Закону України "Про місцеве самоврядування в Україні" ст. 16, 19 ,40 Закону України “ Про регулювання містобудівної діяльності", ст.. 36 Закону України " Про землеустрій " у відповідності до " Методики крупно масштабного дослідження грунтів колгоспів і радгоспів " розглянувши пропозицію виконавчого комітету сільської ради сесія сільської ради вирішила:

1. Затвердити :

1.1. Технічний Звіт з детального грунтового обстеження земельної ділянки у кварталах житлової та громадської забудови , розташованої у с. Ратівці Ужгородського району Закарпатської області площею 3,1148 га

1.2. Технічний Звіт з детального грунтового обстеження земельної ділянки у кварталах житлової та громадської забудови , розташованої у с. Ратівці Ужгородського району Закарпатської області площею 2,5270 га

1.3. Технічний Звіт з детального грунтового обстеження земельної ділянки у кварталах житлової та громадської забудови , розташованої у с. Ратівці Ужгородського району Закарпатської області площею 3,0073 га

2 . Контроль за виконанням даного рішення покласти на виконавчий комітет сільської ради .

Сільський голова Т.М. Андрусь

Комментариев нет:

Отправить комментарий